torsdag den 23. oktober 2014

En UNDERLIG efterårsferie

Jeg har lige haft efterårsferie og jeg har været hjemme og slappet af. Da jeg kom hjem sidste fredag havde jeg Panino og Sweetie inde. Panino virkede fuldstændig lige glad med at jeg var kommet hjem så længe hun fik noget guf mens hun var inde. Sweetie sad dog og slikkede mig en hel time og han var SÅÅÅ glad for at jeg var kommet hjem igen.

Dagen efter tog jeg til Flensborg og da jeg kom hjem virkede det som om han ikke kunne huske hvem jeg var. Han ville ikke have jeg holdt ham eller nussede ham han opførte sig vildt underligt. Da ugen var ovre tog jeg tilbage til efterskolen igen uden at Sweetie snakkede med mig :-( .

Min roomie har fået sin kanin her ned og vi har haft den oppe på værelset et par gange hvor den har ligget under hendes seng og været inde i vores væg. Den sidste gang han var inde havde han først taget min nye poncho ud som han så legede med, derefter satte han sig ind og "honky bonkyede" mine bøjler lidt og tilsidst fandt han en pose som han blev RIGTIG gode venner med. Da han så skulle ud ville han ikke komme ud fra sengen igen :-D .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar