søndag den 30. november 2014

kaninhop STÆVNE!!!!!

Undskyld at jeg har glemt at opdatere bloggen den seneste tid har bare haft meget travlt og har forladt min efterskole og skulle finde mig en ny.

 Udover min kaninhop rider jeg også og da jeg forlod min efterskole for lidt over 1 måned siden var der ikke nogen hest jeg kunne ride på i min 4h klub så de gik straks igang med at finde en. Min klub har ikke så mange penge så vi måtte jo samle ind til hesten så vi holdt et kaninhopstævne med sponsorhop.

Til stævnet havde jeg både Piccolo og Sweetie med da jeg skulle samle mange penge ind til hesten. Det gik rigtig godt i højdespring/sponsorhop for Sweetie han kom på 2. pladsen og hoppede 65 cm og jeg var helt vildt stolt af ham han har jo ikke hoppet i flere måneder så det var rimeligt imponerende :-)

Piccolo prøvede sig frem i og i forhold til at han aldrig har hoppet højde eller bar eindenfor gik det rigtig fint han fik ikke nogen placeringer eller noget men jeg var glad for at han prøvede og jeg er sikker på at han bliver en ligeså god hopper som hans far :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar