onsdag den 3. september 2014

mine KANINER

Jeg har 4 kaniner derhjemme som er de dyr jeg primært vil skrive om så jeg vil lige starte med at præsentere dem:


Først er der PANINO/sandwich. Hun er en sød lidt tyk dværgkanin og hun er vores næst ældste og mor til flere af vores kuld.






Den anden er SWEETIE/sød. Han er min gamle hop kanin som jeg ikke kunne give slip på. Han er super sød og han er den ældste på syv år. Han er også far til vores to unger.






Den tredje er Pisello/grønært. Han er en sød lille løvehoved-blanding som elsker at slikke ens hænder til de er dejlig slimede. Han er lidt bange af sig og meget forsigtig fordi han er blind på det ene øje.





Den sidste er vores nyeste som kun er 4 måneder gammel. Han var med i Paninos sidste kuld og var den eneste unge. Han er super sød og dejlig og så elsker han at slikke/stå på ens ansigt og spise af ens hår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar