mandag den 22. september 2014

en STILLE weekend

I år er jeg taget på efterskole og denne weekend har jeg fået en ekstra fridag.

Jeg startede weekenden med at min dejlige Sweetie mus sov i mine arme den første morgen. Han havde savnet mig og ville ikke ud igen eller forlade mig. Det var bare så hyggeligt.


Jeg har ellers haft rimelig travlt denne weekend men jeg nåede dog at være til et springstævne
og se min veninde springe. Hvor jeg
hjalp hende med at flette hesten og for en gangs skyld blev det nogenlunde pænt.

Da jeg kom tilbage fra stævnet lå jeg resten af søndagen og hyggede med Panino. Vi lå i sofaen med dynen over os og halv sov foran fjernsynet resten af dagen og senere prøvede vi at sætte alle vores kaniner sammen men det gik ikke så godt da Pisello og Sweetie ikke kan enes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar